Logotip 45 anys de la Federació Catalana de Societats Musicals
Logotip 45 anys de la Federació Catalana de Societats Musicals

Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès

L’Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès (AMCV) es constituí com a entitat musical sense afany de lucre l’any 1999 amb l’objectiu d’omplir l’espai musical de Cerdanyola del Vallès i amb la finalitat d’interpretar, gaudir i promocionar la música, tot fomentant la formació dels seus membres.

Actualment, l’entitat té dues formacions: una banda simfònica i una coral.

Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès AMCV

​Des de la seva fundació, l’AMCV ha ofert, mitjançant les seves formacions, una programació estable a Cerdanyola del Vallès. L’estiu de 2002, però, va organitzar per primera vegada un concert al Castell de Sant Marçal: la cantata Carmina Burana de Carl Orff.

L’esdeveniment va tenir una formidable acollida a la ciutat, ja que hi van assistir més d’un miler de persones. Amb els pas dels anys el concert d’estiu al Castell de Sant Marçal s’ha convertit en una cita clau i imprescindible, tant per a l’AMCV com per a la ciutat i la comarca. Tot gràcies a la màgia del Castell, a la resposta del públic, a la bona feina de tots els membres de l’AMCV i al suport incondicional de les institucions.

Any fundació:
1999
Altres seccions:
Coral

Adreça:

Indústria, 40
08290
Cerdanyola del Vallès
Barcelonès

Contacte:

606435914
618327746

Xarxes socials:

Notícies sobre la banda