El concert del diumenge 5 d’octubre a les 12:30 h. és el tret de sortida del Cicle de Cultura Popular als Ateneus de Catalunya

La Banda de Música del Prat oferirà una selecció de temes icònics dels anys 80, que faran reviure l’energia i la frescor d’una dècada que encara avui desperta passions. Dirigida per Daniel Hurtado, la banda interpretarà èxits d’Abba, Dire Straits, Carpenters o Boney M., entre d’altres.
El concert tindrà lloc a la S.C.E La Margaridoia de Santa Margarida i els Monjos el proper diumenge 5 d’octubre a les 12.30 h, al preu de 7 € per al públic en general (4 € socis de l’Ateneu).
El cicle Cultura Popular als Ateneus és una mostra de la vitalitat de les societats musicals i dels ateneus com a espais de dinamització cultural arreu del territori. En aquesta edició, diferents bandes i agrupacions ofereixen concerts amb repertoris variats que abracen des de la tradició fins a les noves tendències. Es tracta d’una iniciativa que en el vessant de les bandes enguany compta amb la coorganització de la Federació d’Ateneus de Catalunya i la Federació Catalana de Societats Musicals.
La iniciativa és possible gràcies al suport de la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural de la Generalitat de Catalunya.





